Rezervirajte hostel pri nas ter se izognite višji ceni zaradi provizij posrednikov.

Potovanje z muzejskim vlakom!

Bohinjska proga, del velik železniške mreže, ki povezuje osrednjo Evropo s Sredozemljem, je velik tehnološki dosežek naših prednikov, dokaz njihovega znanja in poguma. Ta svojevrstni spomenik povezuje preteklost, sedanjost in prihodnost. Že sama po sebi proga pripoveduje zgodbo o bogati zgodovini in tradiciji, hkrati pa jih povezuje s sodobnimi pričakovanju današnjih potnikov z vlaki. Ponuja nepozabno doživetje raznolikosti, ki se vam zvrstijo v zgolj nekaj urah.

Vsebina
Nedaleč stran od meje z Avstrijo se nahaja postaja Jesenice, kjer ujamemo vlak za nepozabno vožnjo po bohinjski progi. Slikovita mesteca in alpske doline nas bodo spremljale po poti proti mostu preko soteske Rodovna, nato pa skozi predor do postanka na Bledu. Na strmini nad svetovno znanim turističnim jezercem z otočkom stoji Blejski grad, ki varuje pokrajino v vsej svoji mogočnosti. Po še večih predorih pridemo v dolino Save Bohinjke ter skozi ožine prispemo do Bohinja, ki je – kakor Bled – pravi raj po Triglavom, obdan s strmimi vrhovi Julijcev.
  
Nadaljujemo skozi najdaljši slovenski predor (6,327) ter prestopimo iz alpskega v primorski svet, v pokrajino s zelo drugačno klimo in vegetacijo. Skozi Baško grapo, katere zelena pobočja se na obeh straneh mogočno vzpenjajo, prispemo do reke Soče. S svojimi čari in edinstveno smaragdno barvo nas bo zagotovo očarala, ko bomo ob njej potovali vse do vznožji Goriških Brd. Po tej svetovno znani slovenski vinorodni deželi bomo nadaljevali do mosta pri Solkanu, ki ima največji kamniti lok železniškega mostu na svetu ter prispeli v goriško nižino z njenimi vinogradi in sadovnjaki breskev, češenj, fig in drugih naravnih posladkov. Ustavimo se v Novi Gorici, ki skupaj z italijansko Gorico predstavlja simbol čezmejne povezanosti med državami evropske unije.
 
Vožnja se nadaljuje po rodovitni Vipavski dolini, preko kamnitega Krasa (doma Terana), ki ga ponujajo z izvrstnim kraškim pršutom. Naposled pa prečkamo mejo v Italijo, kjer vidimo morje na koncu naše poti, ko prispemo v nekoč največje slovensko mesto Trst.

Tako v nekaj urah, kar smo potovali po progi, ki povezuje Celovec in Beljak s Trstom – po Bohinjski železnici, spoznamo tri različne slovenske pokrajine z različno klimo, naravo, vegetacijo, narečji ter celo jeziki, nošami, folkloro in običaji. Vsak postanek ponuja drugačno in novo doživetje. 

SOURCE: www.slovenia.info

Sorodni članki

Prijava