Rezervirajte hostel pri nas ter se izognite višji ceni zaradi provizij posrednikov.

Nemčija za mlade

Vsebina

Nemčija vabi mlade popotnike s svojo ponudbo – “Postajališča mladih – delite trenutek!”

V zadnjih letih postaja Nemčija med mladimi popotniki vse bolj priljubljena. Prav zato se turistična zveza v letu 2013 posveča mlajšim turistom. Pod sloganom »Nemčija za mlade – živahna, moderna, inovativna« se odpira velik ekonomski potencial. “Mladi popotniki z vsega sveta so ciljna skupina, ki ima največji potencial za rast. Samo v Evropi je kar največ nočitev s te skupine, saj je v Nemčiji prenočilo kar 10 milijonov mladih med 15 in 29 let v letu 2011,« pravi Petra Hedorfer z GNTB.

 
Družabna omrežja: ‘Postajališča mladih – delite trenutek.’
Aktivnosti za tematsko leto se vrtijo okoli širokega spektra promocij preko družabnih omrežji po skupnim naslovom »Postajališča mladih – delite trenutek,« ki so pričele v letu 2013 ter bodo trajale do marca 2014. V namen promocije uporabljajo glavne komunikacijske kanale, ki so posvečeni spletu (www.germany.travel/youth) in družabnim omrežjem Facebook, Twitter (twitter.com/GNTB2013) ter Instagram (www.instagram.com/youthhotspotsgermany).

Aplikacije za deljenje trenutkov
Ključni del kampanje so aplikacije za moblnike ter nove mikrostrani. Ker sedaj vedno več mladih na pot jemlje svoje pametne telefone je GNTB pripravil dostopne točke in aplikacije za telefone kot osrednji del svoje promocije. Aplikacijo je mogoče dobiti brezplačno preko App Store ali preko Google Play. Mladim mednarodnim popotnikom zagotavlja preko 1.300 brezplačnih odprtih Wi-Fi točk po Nemčiji, od koder so lahko v stiku s svojimi ali pa prosto dostopajo do spletnih omrežji – seveda povsem brezplačno.

 
Prav tako pa ne gre spregledati mikrostrani, ki jo je pripravil GNTB: www.germany.travel/youth. Na tej strani si lahko zlasti mlajši popotniki ogledajo več o mestih in državi kamor bodo pripotovali. Interaktivni zemljevid uporablja utripajoče obroče da vam pokaže, kje se nahaja največja koncentracija dogodkov po naslednjih kategorijah: potrebno si je ogledati, ponočevanje, nakupi, kavarne in pivnice ter festivali in dogodki.  Ko izberete obroč vas interaktivni zemljevid popelje do mesta, kjer se kaj dogaja. Prav tako vas popelje do točk zanimivosti, ki so izbrane na podlagi anket med mladimi. Ko je ITB Berlin pričel s pobudo, lahko popotniki dopolnjujejo zemljevid s svojimi priljubljenimi točkami ali pa jih delijo na facebook profilu. Tako ustvarijo vsebino, ki je po meri obiskovalca in s  tem postanejo tudi sami pomembni promotorji v tej akciji.

Sorodni članki

Prijava